System 6/49/163 - 3na3/6

Dziś zamieszczam system - ciekawostkę. Jest to swojego rodzaju inauguracja działu Systemy Lotto, w którym będę publikował ciekawe i wartościowe systemy, wspomagające grę. Jeżeli dysponujecie interesującymi systemami (koniecznie z gwarancjami!), nie wahajcie się ich do mnie podesłać. Razem stworzymy bezpłatną bazę, zawierającą systemy lotto warte uwagi.

Na pierwszy ogień pójdzie system przeznaczony głównie do gry Duży Lotek, w którym w 163 zakładach zawarto wszystkie liczby. Minimalną gwarancją w tym systemie jest trafienie “trójki” przy sześciu wylosowanych liczbach, czyli praktycznie zawsze coś trafimy :-)

Oczywiście system ten jest nieopłacalny i stanowi swojego rodzaju ciekawostkę, niemniej jednak warto się z nim zapoznać. Interesujący jest również fakt, że bardzo ciężko jest zejść z liczbą zakładów poniżej 163 dla powyższych parametrów (choć prawdopodobnie jest to możliwe).

001   -   01   02   03   07   11   15
002   -   01   02   04   08   12   19
003   -   01   02   05   09   16   20
004   -   01   02   06   13   17   21
005   -   01   02   10   14   18   22
006   -   01   03   04   05   06   10
007   -   01   03   08   09   13   14
008   -   01   03   12   16   17   18
009   -   01   03   19   20   21   22
010   -   01   04   07   09   17   22
011   -   01   04   11   13   18   20
012   -   01   04   14   15   16   21
013   -   01   05   07   08   18   21
014   -   01   05   11   14   17   19
015   -   01   05   12   13   15   22
016   -   01   06   07   12   14   20
017   -   01   06   08   11   16   22
018   -   01   06   09   15   18   19
019   -   01   07   10   13   16   19
020   -   01   08   10   15   17   20
021   -   01   09   10   11   12   21
022   -   02   03   04   09   18   21
023   -   02   03   05   08   17   22
024   -   02   03   06   14   16   19
025   -   02   03   10   12   13   20
026   -   02   04   05   07   13   14
027   -   02   04   06   15   20   22
028   -   02   04   10   11   16   17
029   -   02   05   06   11   12   18
030   -   02   05   10   15   19   21
031   -   02   06   07   08   09   10
032   -   02   07   12   16   21   22
033   -   02   07   17   18   19   20
034   -   02   08   11   14   20   21
035   -   02   08   13   15   16   18
036   -   02   09   11   13   19   22
037   -   02   09   12   14   15   17
038   -   03   04   07   08   16   20
039   -   03   04   11   12   14   22
040   -   03   04   13   15   17   19
041   -   03   05   07   09   12   19
042   -   03   05   11   13   16   21
043   -   03   05   14   15   18   20
044   -   03   06   07   13   18   22
045   -   03   06   08   12   15   21
046   -   03   06   09   11   17   20
047   -   03   07   10   14   17   21
048   -   03   08   10   11   18   19
049   -   03   09   10   15   16   22
050   -   04   05   08   09   11   15
051   -   04   05   12   17   20   21
052   -   04   05   16   18   19   22
053   -   04   06   07   11   19   21
054   -   04   06   08   14   17   18
055   -   04   06   09   12   13   16
056   -   04   07   10   12   15   18
057   -   04   08   10   13   21   22
058   -   04   09   10   14   19   20
059   -   05   06   07   15   16   17
060   -   05   06   08   13   19   20
061   -   05   06   09   14   21   22
062   -   05   07   10   11   20   22
063   -   05   08   10   12   14   16
064   -   05   09   10   13   17   18
065   -   06   10   11   13   14   15
066   -   06   10   12   17   19   22
067   -   06   10   16   18   20   21
068   -   07   08   11   12   13   17
069   -   07   08   14   15   19   22
070   -   07   09   11   14   16   18
071   -   07   09   13   15   20   21
072   -   08   09   12   18   20   22
073   -   08   09   16   17   19   21
074   -   11   12   15   16   19   20
075   -   11   15   17   18   21   22
076   -   12   13   14   18   19   21
077   -   13   14   16   17   20   22
078   -   23   24   25   26   27   28
079   -   23   24   26   29   30   31
080   -   23   24   29   45   48   49
081   -   23   24   32   33   34   35
082   -   23   25   27   32   35   36
083   -   23   25   27   33   37   38
084   -   23   25   27   39   40   41
085   -   23   25   27   42   43   44
086   -   23   26   28   31   36   37
087   -   23   26   31   33   45   46
088   -   23   26   31   35   47   48
089   -   23   28   31   34   35   49
090   -   23   28   32   34   40   43
091   -   23   29   38   46   47   49
092   -   23   30   38   45   47   49
093   -   23   30   38   46   48   49
094   -   23   32   34   36   41   44
095   -   23   32   34   37   39   42
096   -   23   38   39   41   43   49
097   -   23   38   40   42   44   49
098   -   24   25   26   33   35   49
099   -   24   25   29   30   34   38
100   -   24   25   31   34   37   49
101   -   24   26   32   36   38   49
102   -   24   27   29   30   32   49
103   -   24   27   31   33   35   38
104   -   24   28   29   33   36   37
105   -   24   28   39   44   46   48
106   -   24   28   41   42   45   47
107   -   24   29   33   42   43   44
108   -   24   30   33   35   46   47
109   -   24   33   35   39   40   41
110   -   24   36   39   43   45   47
111   -   24   36   40   42   46   48
112   -   24   37   40   44   45   47
113   -   24   37   41   43   46   48
114   -   25   26   28   40   43   49
115   -   25   26   36   41   44   49
116   -   25   26   37   39   42   49
117   -   25   28   34   36   37   38
118   -   25   29   31   32   45   47
119   -   25   29   31   32   46   48
120   -   25   30   31   32   45   48
121   -   25   31   32   39   40   44
122   -   25   31   32   41   42   43
123   -   25   33   34   38   45   46
124   -   25   34   35   38   47   48
125   -   26   27   29   34   45   48
126   -   26   27   30   34   46   47
127   -   26   27   34   39   43   44
128   -   26   27   34   40   41   42
129   -   26   28   31   32   33   38
130   -   26   32   34   35   37   38
131   -   26   32   38   39   40   41
132   -   26   32   38   42   43   44
133   -   27   28   31   38   40   43
134   -   27   28   32   36   37   49
135   -   27   31   33   34   36   49
136   -   27   31   36   38   41   44
137   -   27   31   37   38   39   42
138   -   27   32   33   45   46   49
139   -   27   32   35   47   48   49
140   -   28   29   33   39   44   47
141   -   28   29   35   41   42   46
142   -   28   30   33   41   42   48
143   -   28   30   35   39   44   45
144   -   28   30   40   43   46   47
145   -   28   35   43   45   47   48
146   -   28   36   39   40   41   44
147   -   28   37   40   42   43   45
148   -   29   30   33   38   45   48
149   -   29   33   36   40   42   47
150   -   29   33   37   41   43   47
151   -   29   35   36   39   43   46
152   -   29   35   37   40   44   46
153   -   29   39   40   41   45   48
154   -   30   33   36   39   43   48
155   -   30   33   37   40   44   48
156   -   30   35   36   40   42   45
157   -   30   35   37   41   43   45
158   -   30   36   41   44   46   47
159   -   30   37   39   42   46   47
160   -   31   34   39   40   41   49
161   -   31   34   42   43   44   49
162   -   33   36   39   44   45   46
163   -   35   36   37   42   44   48

Ciekawe czy dałoby się ten system efektywnie wykorzystać w Multi Lotku…

Popularity: 51% [?]

Brak wpisów o podobnej tematyce.

38 » odpowiedzi dla wpisu “System 6/49/163 - 3na3/6”


  1. 1 nanko

    Poszukuję systemu na co najmniej 40 liczb i 5 skreśleń.

  2. 2 nanko

    ale nie na 22 liczby 17

  3. 3 gma

    @nanko:
    40 liczb i 5 skreśleń? To ile tysięcy możesz przeznaczyć na jedną grę? ;-) Chyba, że zastosujesz systemy redukowane, to wtedy inna bajka… niestety te systemy trzeba przygotowywać indywidualnie na każde losowanie. Zapisz się na Newsletter G-Lotto, a otrzymasz za friko program do systemów redukowanych i samodzielnie utworzysz taki system :-)

  4. 4 sweepermax

    Witam,
    przypadkowo trafiłem na tą stronę.
    Sprawdziłem kombinacje liczb gwarantowanej trójki 6/49.
    Trafiłem na 8 błędów.
    W 163 kombinacjach nie zostały uwzględnione kombinacje liczb:
    21 22 23
    22 23 24
    27 28 29
    28 29 30
    34 35 36
    43 44 45
    45 46 47
    46 47 48

    a więc nie jest to “GWARANTOWANA TRÓJKA”

    może ktoś kto to przygotował będzie umiał to poprawić.
    pozdrawiam,
    sweepermax

  5. 5 gma

    @sweepermax:
    Dziękuję Ci za przetestowanie systemu i wychwycenie tej nieprawidłowości. Jednocześnie chciałbym najmocniej przeprosić wszystkich zainteresowanych systemem. Poprawka “na szybko” to dopisanie do tego systemu czterech zakładów:

    21 22 23 34 35 36
    22 23 24 43 44 45
    27 28 29 45 46 47
    28 29 30 46 47 48

    Niestety wzrośnie wtedy ilość zakładów oraz niektóre kombinacje ulegną powtórzeniu.

    Właśnie zapuściłem CoverMastera z pełną optymalizacją, żeby wygenerował poprawny system (może nawet efektywniejszy). Wyniki obliczeń oczywiście opublikuję.

  6. 6 ares

    pomocy chciał bym w coś wygrać nr gg5758329

  7. 7 piękny

    wysłałem zapytanie dlaczego nie mogę ściągnąc aktualizacji wyników toto, odpowiedź nie nadeszła ,resztę otrzymałem tylko program nie che się uruchomić bez aktualizacji lub czegoś nie wiem to proszę o podpowiedź

  8. 8 gma

    W kolejnej wersjo Lotto Organizera będzie dostępny moduł eksportu plików losowań do formatów odczytywanych przez programy DLRed i EXred. Proszę o cierpliwość.

  9. 9 tan

    Szukam systemow do duzego lotka z gwarancja 3 ale przy grze na: 20 i 25 liczb. Mozecie mi pomoc Pozdrawiam T

  10. 10 Figi

    Cze
    GMA ile pokazał Ci Covermaster bo mi 323 kombinacje przy których trójka niezależnie od wylosowanych liczb zawsze znajdzie się w owych 323 kombinacjach? Nie wiem jak w tych 163 miałyby się znaleźć wszytskie trójki z pełnego zestawu 49 liczb?

  11. 11 Figi

    GMA zauważyłem ze CoverMaster nie działa poprawnie. Przetestowałem dwa systemy.Pierwszy z nich zakłada gwarancje trafienia dwójki przy 20 wybranych liczbach( przy min 2 trafieniach) w 16 zakładach natomiast CoverMaster wyznaczył mi minimum 18 zakładów.
    Drugi to przy zbiorze 20 liczb min trójka (min 3 trafienia z 20) przy 72 zakładach natomiast CoverMaster stwierdził ,że potrzeba na to 90 zakładów!!!

  12. 12 zygmunt

    potrzebny mi jest program ktory pozwolilby mi ulozyc system 6 z 49 takiaby kazda cyfra wystepowala przynajmniej lub ok. 40 razy. system ten dalby wieksza szanse trafienia wiecej niz 3 . jak na dzien dzisiejszy ni wiem jak to stwozyc , pozdrawiam .

  13. 13 gma

    @zygmunt:
    Taki system miałby przynajmniej 326 zakładów (49 * 40 / 6), a zwrot ogromnych kosztów gry w tym wypadku i tak byłby w dużym stopniu zależny od szczęścia. Druga sprawa to fakt, że nie podałeś jakiej gwarancji oczekujesz - być może da się skonstruować system o innych parametrach, niż oczekujesz, który będzie posiadał stosowną gwarancję.

    Co do samego narzędzia, to niestety nie przychodzi mi do głowy żaden program, w którym można ustawić ilość występowania poszczególnych liczb w systemach.

  14. 14 zygmunt26

    Przykro mi lecz opisany wyżej system 6/49/169-16? itd to bzdura.Aby spełniał on warunek PEWNEJ 3 przy systemie sześcioliczbowym muszą być minimum 922 zakłady( to kombinatoryka )-praktycznie więcej.15 lat temu zrobiłem system -49 po 2 -116 zakładów sześcioliczbowych i fuksem za pierwszym razem trafiłem -5—(kupa forsy na tamte czasy) chodź mój system generuje tylko pewne dwójki .Od tego czasu grając w niego kilka razy :raz trafiłem 4 ,kilka 3 ,kilka nic(2).Przestałem go używać bo system do regularnego grania lecz trzeba na niego sporo kasy.Dodam że teoretycznie mój system wg kombinatoryki mógłby mieć minimum 79 zakładów.Mógłbym zrobić prawdziwy system -49 po 3 lecz minimum 1500 zakładów -lecz zajęłoby to trochę czasu

  15. 15 zen

    Tak czytam ,czytam i oczom nie wierzę Twórca DLREDA EXREDA “bawi się ” w takie systemy …
    Dla mnie te systemy to “jazda na chybił trafił ” a raczej nie trafił !!!! niektóre programy posiadają kalkulatory szans . Może byście z tego skorzystali Panowie ?…
    Moja zasada jest niezmienna jeśli mam do dyspozycji szansę mniejszą jak jeden do dwóch to przyjmuję że przegram .
    Jeśli ktoś uważa inaczej nie idzie grać w ruletkę -tam ma coś koło tego .
    Systemy jeśli nie są gwarancyjne to nie ma sensu ich ruszać a te gwarancyjne i tak kosztem przewyższają ewentualną wygraną .
    Poza tym w systemach nie można ingerować w ich strukturę końcową .
    Grający w grę losową przy użyciu systemu stawia sobie dwie bariery do pokonania
    JEDNA TO WŁAŚCIWIE WYTYPOWANE LICZBY
    DRUGA TO TO ABY TE WYBRANE LICZBY “WESZŁY” DO ZWYCIĘSKIEJ KOMBINACJI

    Kto wie może ktoś wymyśli INTELIGENTNE SYSTEMY SKRÓCONE .Zanim to nastąpi mamy redukcję i filtry .

    Możliwe że wszystkiego nie wiem .Jeśli jest inaczej to niech ktoś mnie oświeci ……

    P.o.z

  16. 16 old

    old. mozna stworzyc system universalny ale trzeba inaczej myslec. liczby dziela sie na zwykle i lustrzane .np.23,32. 41,14. 25, 52 . itd. w duzym lo. jest 28 lustrzanych i 21 zwyklych.a w multilot.jest 49 plus numer 69 czyli razem 50 lustrz. i 30 zwyklych . jeszcze dziele je na , - -, -, - ,
    24 11 3 74
    68 35 69 36
    44 59 45 12
    20 77 21 50
    4 79 65 54
    6 55 9 18 oczywiscie zero jest dodatnie .ateraz ukladajcie systemy to moja wiedza .w multil.sa po 20 numerow w kazdym koszyku zbiorze ajak podzieli sie na lustrzane i …..itd starczy mam dosc .

  17. 17 zen

    Old trafiłeś celnie w moją drugą fobię !!!
    u mnie zasada jest taka
    NIE WYBIERAJ LICZB Z TEGO SAMEGO ZBIORU !!!! owszem to się zdarza że takie padną np same GORąCE lub same ZIMNE lecz Ty weź przeanalizuj jak to się często zdarza .Zresztą masz bdb przykład z PARZYSTYMI i itd….
    Z tym tym że jeśli Ty piszesz tylko o multi to możesz mieć trochę racji te trochę to tylko w jakieś części w dziesięciu trafnych .
    Pamiętaj
    W GRACH LOSOWYCH NIE MA STAŁYCH REGUŁ !!!!

    P.o.z

  18. 18 zen

    Ostatnie dwa wpisy nieco mijają się z właściwym tematem o systemach skróconych .Może to Admin zechce skorygować /przenieść/
    P.o.z

  19. 19 gma

    @zygmunt26:
    Zadaj sobie, proszę, trud i sprawdź, których kombinacji trzyliczbowych brakuje (w systemie z komentarzy)… a potem skoryguj swoją wypowiedź ;-)

    @zen:
    Bawi się? Przecież na samym początku wpisu napsałem, że zamieszczam “system - ciekawostkę” i tak, moim zdaniem, należy go traktować. W 100% zgadzam się, ze ten system to jazda na chybił trafił i totalnie nie opłaca się nim grać.

    @old & @zen:
    Panowie, koncepcja inteligentnych systemów skróconych czy systemów uniwersalnych jest bardzo interesująca. Gdybyście zechcieli rozwinąć swoje myśli, jestem pewien, że wyszłaby z tego interesująca dyskusja :-)

  20. 20 Kamil

    Witam.
    Zawsze grałem w duzego lotka metoda skresleń lub chybił trafił. Ostsatnio przypadkiem wpadłem na gre systemem skroconym zawierają w sobie wszystkie kombinacje trójek w 12 liczbach i w 20 zakładach. Wygladało to tak.
    zakład 1 : 01, 02, 03, 04, 05, 06.

    zakład 2 : 01, 02, 03, 04, 07, 08.

    zakład 3 : 01, 02, 03, 04, 09, 10.

    zakład 4 : 01, 02, 03, 04, 11, 12.

    zakład 5 : 01, 02, 05, 06, 07, 08.

    zakład 6 : 01, 02, 05, 06, 09, 10.

    zakład 7 : 01, 02, 05, 06, 11, 12.

    zakład 8 : 01, 02, 07, 08, 09, 10.

    zakład 9 : 01, 02, 07, 08, 11, 12.

    zakład 10: 01, 02, 09, 10, 11, 12.

    zakład 11: 03, 04, 05, 06, 07, 08.

    zakład 12: 03, 04, 05, 06, 09, 10.

    zakład 13: 03, 04, 05, 06, 11, 12.

    zakład 14: 03, 04, 07, 08, 09, 10.

    zakład 15: 03, 04, 07, 08, 11, 12.

    zakład 16: 03, 04, 09, 10, 11, 12.

    zakład 17: 05, 06, 07, 08, 09, 10.

    zakład 18: 05, 06, 07, 08, 11, 12.

    zakład 19: 05, 06, 09, 10, 11, 12.

    zakład 20: 07, 08, 09, 10, 11, 12.

    Spodobała mi sie ta gra bo juz pare razy wygrałem.

    Mam pytanie zwiazane z tym systemem.
    Czy ktoś wie jak rozpisac taki system skrócony też na wszystkie kombinacje trójek tylko że w 20 liczbach a nie w 12?

  21. 21 Kamil

    Znalazłem taki system skrócony
    12 liczb, 20 zakładów, gwarancja 3 przy 3.

    zakład 1 : 01, 02, 03, 04, 05, 06.

    zakład 2 : 01, 02, 03, 04, 07, 08.

    zakład 3 : 01, 02, 03, 04, 09, 10.

    zakład 4 : 01, 02, 03, 04, 11, 12.

    zakład 5 : 01, 02, 05, 06, 07, 08.

    zakład 6 : 01, 02, 05, 06, 09, 10.

    zakład 7 : 01, 02, 05, 06, 11, 12.

    zakład 8 : 01, 02, 07, 08, 09, 10.

    zakład 9 : 01, 02, 07, 08, 11, 12.

    zakład 10: 01, 02, 09, 10, 11, 12.

    zakład 11: 03, 04, 05, 06, 07, 08.

    zakład 12: 03, 04, 05, 06, 09, 10.

    zakład 13: 03, 04, 05, 06, 11, 12.

    zakład 14: 03, 04, 07, 08, 09, 10.

    zakład 15: 03, 04, 07, 08, 11, 12.

    zakład 16: 03, 04, 09, 10, 11, 12.

    zakład 17: 05, 06, 07, 08, 09, 10.

    zakład 18: 05, 06, 07, 08, 11, 12.

    zakład 19: 05, 06, 09, 10, 11, 12.

    zakład 20: 07, 08, 09, 10, 11, 12.

    Jak rozpisac taki system skrócony z założeniem nie 12 liczb a 20 i też z gwarancja 3 przy 3

  22. 22 edmund

    Kamil istnieje taki system 3przy 3 ale żeby taką gwarancję uzyskać w 100 procentach należy skreślić 77 zakładów przy mniejszej ilości zakładów jest to niemożliwe edmund

  23. 23 edmund

    Kamil w tym przypadku chodzi o 22 liczby

  24. 24 nanko

    Czasami przeglądam tę stronę i jestem zainteresowany takim systemem na
    20 liczb. Obiecuję że gdy takowy system wpadnie mi w ręce to go tu
    zamieszczę.

    nanko

  25. 25 edmund

    Wzór systemu na 22 liczby 3 przy 3, 77 zakładow.

    http://img.photobucket.com/albums/v646/slaja/zakady22liczby.jpg

  26. 26 gma

    @edmund:
    Dzięki za podzielenie się wiedzą. Gdybyś miał ten system w wersji tekstowej, to proszę podeślij - wrzuciłbym go na stronkę w strawniejszej postaci, bo jest dość ciekawy (choć drogi) ;-)

  27. 27 Mand'alay

    Witam… przypadkiem wpadlem na wasza strone… i nasunelo mi sie pytanie. Co ze “starym” rozkladem normalnym danej populacji. Przy max duzej ilosci losowan, ilosci trafien danej liczby powinna byc rowna sobie. Jesli jest na skraju rozkladu to wlasnie ta liczbe nalezy typowac. Ktos tego probowal? Dzieki za odpowiedz i ewentualne sugestie. Pozdrowienia

  28. 28 JWwL

    6z22/77 z gwarancją 3przy3 łatwo wygenerować metodą Arfy (zobacz: http://www.informacja.pl/lotto/arfa.htm). Jest to jednocześnie system w którym każda trójka z 22 liczb występuje dokładnie jeden raz! Prawdopodobnie ten program wraz z algorytmem i kilkuset stronicowym ebookiem dotyczącym systemów lotto zamieszczę niebawem bezpłatnie w necie.
    Co wy na to?
    Musicie się jednak przygotować na to, że @gma w kilku miejscach swojego bloga mija się z prawdą :(

  29. 29 gma

    @JWwL:
    Dzięki za info. Myślę, że jeżeli faktycznie zrobisz jak napisałeś, wieu graczy skorzysta na Twoich materiałach. Jak chcesz, możesz wcześniej dać znać o Twoim programiku i ebooku, to rozreklamuję go na G-Lotto.

    A czy mijam się z prawdą… mając na uwadze dyskusje w innym wątku po prostu różnimy się w podejściu do tematu i to wszystko. Ja będę redukował systemy, które wygeneruję Twoim programem, żeby jeszcze mniej za nie zapłacić, ponieważ jestem w stanie pogodzić się z odrobinę mniejszą gwarancją jeżeli ma mi zostać więcej pieniędzy w portfelu gdybym, co naturalnie jest prawdopodobne, jednak nie wygrał.

    I jeszcze pytanko dla Ciebie… dlaczego “systemy generowane metodą Arfy”? Kim był ten Arfa, bo w necie raczej ciężko coś na ten temat znaleźć.

  30. 30 JWwL

    Afra to inaczej “sito”. Jeżeli interesujesz się trochę matematyką i liczbami pierwszymi to pewnie pamiętasz algorytm “Sito Eratostenesa” Ten algorytm działa bardzo podobnie. To co zostaje po przesianiu jest albo systemem z gwarancją (zawierającym jednak trochę śmiecia tj. powtarzających się kombinacji np. trójek liczb) albo systemem gwarantowanym (tutaj każda trójka wyst. DOKŁADNIE jeden raz!). Wy na takie systemy mówicie chyba SMI co jest bez sensu o tyle, że nie ma w tym nic idealnego. Systemy takie mogą bowiem “dać się wygenerować” tylko dla konkretnych zależności między ilością liczb, skreśleń, i licb podanych w gwarancji. Jedne więc liczby się przez coś dzielą z innych zostaje reszta czyli śmiecie o których napisałem… A słowo “ideał” jest w matematyce, jak już wspominałem, zarezerwowane dla innego pojęcia…

  31. 31 Kamil

    Wzór systemu na 22 liczby 3 przy 3, 77 zakładow.
    Dziekuje za opisanie systemu Edmund.
    Szcerze to myslałem ze wyjdzie wiecej niz 77 zakładów. Cały czas grałem systemem przy 12 liczbach. Teraz przy wiekszej kumulacji spróbuje Tego.

  32. 32 edmund

    kamil cieszę się że mogłem ci pomóc gdybyś miał jakieś życzenie w sprawie systemów to w miarę możliwości ci pomogę edmund

  33. 33 JWwL

    @zygmunt26 nie masz racji!!! Aby mieć pewną 3 wystarczy teoretycznie 759 kombinacji. W 46 liczbach znajdzie się bowiem 1 wylosowana trójka. (46po3)/(6po3)=22*15*46/20=759. Przy 922 kuponach (49po6)/(6po3)=921,2 masz pewnych 20 trójek!

  34. 34 nanko

    Ja też ci dziękuję Edmund za ten system.Jeszcze go nie wypróbowałem
    bo na to potrzeba trochę kasy,ale kiedyś wypróbuję.

    POZDRAWIAM

  35. 35 nanko

    Ja też ci dziękuję Edmund za ten system.Przepraszam że tak późno.
    POZDRAWIAM.

  36. 36 nanko

    Dzięki Edmund za ten system. POZDRAWIAM.

  37. 37 TED

    INTERESUJE MNIE SYSTEM NA 5 SKRESLEJ .GDZIE MOGE COS TAKIEGO ZNALESC.DOBRZE BY BYLO GDYBY BYLA PEWNA 4 .
    ILOSC LICZB OKOLO 15.

    Z GORY DZIEKI

  38. 38 gma

    @Ted:
    Jeśli pod “gdyby była pewna 4″ rozumiesz gwarancję trafienia czwórki przy czterech trafionych liczbach z 15 to niestety masz nieco zbyt wygórowane wymagania. Przerwałem generowanie systemu przy 232 zakładzie :-/

Skomentuj wpis




Szukaj