Lotto Organizer 10.5: Pytania, problemy, sugestie

Forum bloga G-Lotto o lotto i zakładach bukmacherskich...

Lotto Organizer 10.5: Pytania, problemy, sugestie

Postprzez admin » Wto Cze 15, 2010 12:41 pm

Temat do dyskusji o programie Lotto Organizer 10.5.

Masz pytanie o Lotto Organizera? Zadaj je tutaj.
Zauważyłeś błąd w programie? Napisz, co się dzieje w momencie zawieszenia programu.
Potrzebujesz pomocy technicznej? Opisz swój problem w tym temacie.
Chciałbyś coś zasugerować do kolejnej wersji? To jest właściwe miejsce.

Zapraszam do dyskusji o Lotto Organizerze 10.5 :-)
admin
Site Admin

Re: Lotto Organizer 10.5: Pytania, problemy, sugestie

Postprzez mirdominik » Śro Cze 16, 2010 1:54 pm

Witam
Jestem początkujący na tym Forum - mam problem we właściwym
prognozowaniu MM parzyste oraz mmplus cztery zakresy
Pozdrawiam
mirdominik

Postprzez admin » Śro Cze 16, 2010 5:47 pm

mirdominik napisał(a):Jestem początkujący na tym Forum - mam problem we właściwym prognozowaniu MM parzyste oraz mmplus cztery zakresy

Witaj :-) Jakie *konkretnie* masz problemy?
admin
Site Admin

Postprzez Kurka » Śro Cze 16, 2010 8:24 pm

Może w LO 11 dodasz funkcje przydatne do gry 49's .
Była by to ogromna zaleta tego programu dla osób , które chcą pobróbować swych sił w bardziej równych zawodach niż walka z wiatrakami naszego narodowego organizatora. Nierówa walka :)

Duży problem to baza losowań , szczególnie niesortowana .
Awatar użytkownika
Kurka

Postprzez admin » Czw Cze 17, 2010 10:10 pm

Kurka napisał(a):Może w LO 11 dodasz funkcje przydatne do gry 49's .
Była by to ogromna zaleta tego programu dla osób , które chcą pobróbować swych sił w bardziej równych zawodach niż walka z wiatrakami naszego narodowego organizatora. Nierówa walka :)

Duży problem to baza losowań , szczególnie niesortowana .